piątek, 17 sierpnia 2012

dietetyczne ciasteczka owsiane


A może coś zdrowego?dietetycznego?
i jak najbardziej smacznego?

Któż nie przepada za ciasteczkami owsianymi?
Nawet mój tata z chęcią je zjada :)

Przepis własnego pomysłu by mniej kalorii powędrowało do brzuszka :)


Przepis na ok 20 sztuk:

1 szkl. płatków owsianych
0.5 szkl płatków jęczmiennych
ok. 1 szkl chudego mleka
1 jajko
5 tabletek słodzika
po 3 łyżki maku,wiórek kokosowych i posiekanych orzeszków arachidowych
aromat waniliowy

Do miski wsypać wszystkie suche składniki,słodzik rozkruszyć dodac do płatków
wbić jajko, zalać mlekiem
Poczekać aż płatki spęcznieją
Nakładać łyżką ma wyłożoną papierem blachę
Piec w nagrzanym piekarniku 180s do momentu aż ciastka się zrumienią...


4 komentarze:

  1. Zrobilam takie tyle ze z samymi wiorkami, sa przepyszne !

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam je, troche były zbyt wodniste, ale jak się upiekło były przepyszne. ja słodzik zastąpiłam 2 łyżkami miodu, troche mało słodkie, ale ja takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądają, upieczesz mi ?;p

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ciastka przylepiły się do papieru i są do wyrzucenia :/

    OdpowiedzUsuń